جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
کد خبر: 1177312
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
ازادگان

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: آزادگان در زمره آزموده‌ترین افراد هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹، فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان و موهبتی اسـت وصف‌ناپذیر کـه شادی دل‌های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی‌مان را افزود.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنانی اسـت کـه پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از وطن بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند و در زمره آزموده‌ترین افراد قرار گرفتند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد، بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت‌های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

اینجانب با گرامیداشت نام و یاد شهدا به ویژه شهدای غریب که زیر شکنجه و در اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی، آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و استقامت و خانواده‌های محترم شان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha